Oldalak

Mostanában sokat tűnődöm azon,hogy hová lettek az évek? Olyan gyorsan elszállt ez a 20-40-60 év.A legnagyobb uncsim a jövő héten belép a huszadik évébe! Lehet,hogy tényleg "öregszem"?
Talán majd még húsz év,és akkor megtudom,milyen a "valódi" öregség....Mert a ősz haj,és az a pár ránc nem jelent semmit. Szóval nekem olyan gyorsan elszálltak az évek,hogy közben észre sem vettem őket. Nem értem azokat,akik szerint hatvan felett nehéz már minden...

Tavaly a barátnőm készített rólunk képet,és ahogy elnézem,nem változott semmi,csak azóta a "saját" hajszínem viselem....
Most vettem a bátorságot,és megosztom Veletek is a profilomnál!


2 megjegyzés:

Kriszta írta...

A profilodnál lévő kép alapján én meg nem mondtam volna, hogy 6o évet is leéltél :) De kívánom, hogy még sokáig erőben, egészségben tedd ezt :)

HH írta...

Köszönöm,remélem sikerülni fog.Azzal a párral meg ami a hatvan felett van,(eddig)már nem is foglalkozom.Csak úgy "csendben" jegyzem meg,tízet Te is nyugodtan letagadhatsz!