Oldalak

Selyemfestés

Mielőtt minden "bazárt" bezárok,ezért még egy-két dolgot ide átmentek.Most például a stólákat sajnálom "kidobni",ezért idehoztam.
Több,mint negyven évvel ezelőtt rajzolni,festeni tanultam. Szinte minden technikát kipróbáltam,kedveltem a szénrajzokat,és az olajfestést is. Aztán sok év múlva a selyemfestés mellett döntöttem. Csodálatos dolgokat lehet készíteni.Nem csak a lakást díszíti egy jól megválasztott darab,de a ruhatárunkat is.Készíthetünk
képet,függönyt,díszpárnát,lámpaernyőt,alkalmi ruhákat,blúzokat,kiegészítőket. Kendőt,stólát,stb... Csak a képzeletünk,és a ráma nagysága szab határt.

Készítettem divatbemutatókra gyönyörű földig érő selyemszoknyákat,nadrágkosztümöket,és az elmaradhatatlan kiegészítőt: a stólát.

Mára csak egy pár darab maradt belőle.A többi a galériák polcain,és a vevők otthonában végezte.



Nincsenek megjegyzések: