Oldalak

Akár van személyes tapasztalatod,akár nincs,érdemes elolvasni a könyvet.


R.A.MONROE

TESTEN KÍVÜLI ÉLMÉNYEK


"Fölnéztem oda, ahol karjaimat éreztem és megpillantottam a kezek és a karok csillámló körvonalait. Visszanéztem az össze­font karokra, aztán föl a kinyúló, fényes árnyékra. Láthattam mögöttük a könyvespolcokat. Olyan volt, mint egy fényesen iz­zó sziluett. Mozgott, amikor mozgatni akartam. Megrebbentet­tem ujjaimat, a csillámló ujjak is megrebbentek, összekulcsol­tam a kezeimet, a csillámló kezek is összefonódtak és éreztem, ahogyan szorítják egymást. Pontosan olyan tapintásuk volt. mint a közönséges kéznek.
Majdnem tíz percig feküdtem ott, próbáltam találni valamit, amivel összehasonlíthatom ezt a különös jelenséget, igyekez­tem megtalálni a különbségeket. Láthattam mellemen összefont karjaimat. Ugyanakkor láthattam kinyújtott kezem és karom izzó körvonalait. Mozgatni próbáltam testi karomat, de nem bírtam. Mozgatni próbáltam a parázsló sziluettet, és mozgott. Megpróbáltam tapintani hús-vér kezemmel, de nem éreztem semmit. Összekulcsoltam a fénylő kezeket; teljesen normális tapintásuk volt. Megdörgöltem a sziluett-kezekkel a sziluett-karokat; azoknak is rendes, szilárd tapintásuk volt. Kinyújtottam az egyik sziluett-kart a díványról, hogy megérintsem a polcot, de nem éreztem! A kéz átszaladt rajta."

"1960. IX. 16. Délután
Szombaton megint kiléptem a testből, és megpróbáltam ott­maradni ugyanabban a helyiségben. Megint szemet szúrt a másik test furcsa, gumiszerű hajlékonysága. Ott álltam a szo­ba közepén és meg tudtam érinteni a falat, amely két és fél méterre lehetett tőlem. Először nem sikerült. Ekkor elkezdtem nyúlni és egyszer csak ott volt a tenyerem alatt a fal. Csak azzal, hogy kinyomtam, kétszer olyan hosszúra növeltem a ka­romat, anélkül, hogy bármi különöset éreztem volna. Mikor lazítottam a nyomást, a kar visszaugrott és tökéletesen normá­lisnak tűnt. Ez azt bizonyítja, hogy olyan lesz, amilyennek tu­datosan vagy öntudatlanul akarom. Ha nem gondolok rá, ak­kor visszaváltozik emberi méretűre. Ha azt akarom, hogy ölt­sön fel valamilyen alakot, akkor, azt hiszem, azt is teljesítené. Akkor ideiglenesen akár kutyává vagy macskává is át lehetne változni? Innen eredne a vérfarkas vagy a vámpír legendája? Nem akarom kipróbálni."

...."Majd ha többet tudunk a hipnózisról, akkor azt is megtudjuk,milyen kapcsolatban van a testen kívüli élményben szerepet játszó tényezőkkel."....

Nincsenek megjegyzések: