Oldalak

Köszi, hogy megnézted - azt hiszem elkezdem tanulgatni a p.shop-t, mert ahogy én csinálom, ott nem tudok beilleszteni dolgokat - látszik a háttér :-(
Meg lehet fordítani természetesen simán, majd mindjárt megcsinálom és úgy teszem fel a picasára.
A fél délelőttöm ment el arra, hogy kerestem PFStudiót, ingyeneset, de nem voltam nyerő - most abba fogom hagyni azt hiszem!


***************

Azt hiszem itt a blogban van leírás a háttér eltávolításához. Az albumban megtaláltam a fordítottat.

Az sajnos 30 napos próbaverzió. :(((

Majd találunk valami megoldást :)))
****************

Perla, Nurax, io porto le foto, che possono essere fatte. È possibile prendere .... :))))




Dimensioni originali



Dimensioni originali



Dimensioni originali



Dimensioni originali


EREDETI MÉRET

Dimensioni originali



EREDETI MÉRET

Dimensioni originali




Buon lavoro, redazione :)))

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Helena - letöltöttem őket - köszi!!!
Mintha ráéreztél volna délelőtt ezzel játszottam, csak még nincs készen, de majd felrakom!
Érdekes - ez nem jelent meg nálam a blogban - de remélem Nurax is rátalál.
Oda tettem két képet, nem tudom mi a véleményed róla - azok saját termésból készültek, csak lusti voltam keresgélni!
Most kezd alakulni az idő , kicsit kisütőtt a nap, de esett egész délelőtt!
Puszi és jó fraktálozást, mert biztos ti sem tudtok menni ebben a vizes időben semerre sem!

HH írta...

Szia Gyöngyi!

Ezeket most törlöm,és teszek fel helyette másikat. A fotók eredeti méretűek,remélem a gugli engedi feltölteni. Aztán ha mentetted őket és a Nurax is,akkor törlöm,hogy ne foglalja a helyet.

Sajnos ma itt is egyfolytában szakad,viszont ennek ellenére mennem kellett. Nemrég értem haza.

Névtelen írta...

Szia - sajna nem tudok rájönni a képfeltöltésre - jellemző igaz???