Oldalak
















Szia Helena!
Tegnap jobban ment, mint ma - bevallom töredelmesen - viszont remélem ebbe is belejövök lassan, mint kis kutya......
Itt egy részben mai napi "termés", levettem kisebbre, mint kérted - csak nem tudom elég e a kicsinyítés.
Kíváncsi vagyok a véleményedre - természetesen nem csak a dícséret, a hiba is érdekel :-)
Arra is kíváncsi leszek, hogy jelentkezik e a dolgok "feltalálója".
Szép napot - itt esik és cudar az idő!


Szia Gyöngyi!

Nem lehet minden nap,és minden kép egyforma. :))

Még csak pár napja próbálkozunk ezzel a formával,ahhoz képest egyikünk sem panaszkodhat. Van még idő a gyakorlásra. Különösen az olyan "ronda" napokon,mint ma. Itt reggel nagy köd volt,most éppen csak pislákol a napocska. :)))

Szerintem jó lett ez a kép is,de olyan,mintha a feje tetején állna. Esetleg meg lehetne fordítani.
Én a másik képnél,ahol sok ilyen világos rész volt,oda tettem még sötétebb részleteket is. Ez lehet fű,fa,vagy egy kő részlete. A külön beillesztésnél az átlátszóságot be lehet állítani,és akkor nem látszik élesen az új részlet széle.

Szerintem jön majd a "feltaláló" is,mert itt legalább a mi nyelvünket tudja fordítani,viszont nála nem láttam fordítót. Akkor meg nem nagyon értenénk egymást :(((

Most belépek a picasa albumba,és csinálok egy új részt a közös képeknek,mert amit ide teszünk,az nálam a blogger képeknél,vagyis a mandaláknák jelenik meg.

A méret abszolút tökéletes !!!!!!


Gyöngyikém ma megint tanultam valamit :)))))

Az a kép,amit Te teszel ide,nem jelenik meg, a picasa albumban. Szóval itt is csak a "fél világ" látja,de a másik fele. :)))))

Te a saját bejegyzésedet tudod utólag szerkeszteni?





Nincsenek megjegyzések: